Publicat de: mishellle | Decembrie 23, 2009

Scrisoare pentru mos craciun

draga mosule stiu ca nu am mai scris de mult o scrisoare pentru tine acum sper sa ai rabdarea sa o citesti ..de craciunul asta nu vreau multe …vreau doar un papagal:)[imi doresc de mult timp unul dar niciodata nu am reusit sa imi cumpar]…multi prieteni pe care sa ma pot baza,fericire ,bucurie si multa caldura in suflet.Mosule stiu ca anul acesta nu am fost asa cuminte ca in alti ani,dar mosule sa sti ca am ramas cu sufletul care il aveam si acum multi ani.Nu iti mai cer nimic pentru mine ca stiu ca sunt multe alte suflete pe pamantul acesta care au nevoie de tine mai mult ca mine…Sti ce mai vreau!!??mai vreau sa vizitezi copiii de la orfelinate si sa le duci cozonac ,portocale,hainute noi…si sa le canti mosule colinde..vreau sa ai grija de batranii sarmani care nu mai au un acoperis deaspupra capului si care tremura in frig afara:(

Vreau sa le arati tuturor steaua craciunului!Stiu ca unii copiii nu mai cred in tine dar eu cred,deoarece tu esti un miracol..si eu cred in miracole.

Responses

  1. o fi primit mosu` scrisoarea ta ? 😕

  2. o parte din ea cred ca a primit-o
    defapt sunt sigura…o parte poate o sa ajunga anul viitor
    cine stie…


Lasă un răspuns

Categorii

