Publicat de: mishellle | Decembrie 17, 2009

he he..doar azi

astazi a fost o zi in care am incercat sa traiesc departe..departe de griji,de lacrimi,de orice…astazi am fost la teatru 😡 singurul mod care imi asigura o liniste deplina in suflet,o concentrare imensa…si un refugiu….totul ai asa de frumos…dar azi cu toate ca nu ai prima data cand pasesc intr-o sala de teatru..astazi am observat lumea ..astazi am vazut zeci de zambete triste,altele fericite,altele pur si simplu nu imi inspirau nimic…astazi am vazut si oameni care se tineau de mana si isi zambeau unul altuia…tot astazi in aceeasi zi..friguroasa si oribila de-a dreptul…am observat ca  pentru multe persoane iubirea este centrul lor..doar ca unii sunt mai egoisti,alti mai inchisi in ei,alti prea pasivi…Oare eu cum sunt?iubesc cu patima,ofer totul..imi ofer sufletul pe tava fara sa imi iau macar masurile de precautie …ca peste un timp sa nu sufar…de ce daca m-am fript o data nu am avut grija si a doua oara/.?!?!sunt intrebari la care nimeni nu poate raspunde decat eu…o prietena buna mi-a zis ceva de genu „inceteaza sa te amagesti ..ca degeaba o faci…lumea asta e mult prea rea pentru un suflet atat de bun…nu merita sa iubesti ceva rece.”inca cantaresc mesajul ei si incerc sa inteleg ce a vrut sa imi transmita mai exact.azi am revazut un film…in care iubirea este asa de frumoasa…dar in acelasi timp dureroasa….de fiecare data cand am vazut filmul am plans…dar azi parca totul ma lasa rece…parca nu mai ma atingea niciun cuvant..parca nu mai credeam in povestea aia…era doar o umbra de tristete pe fata mea si atat

Responses

  1. ma bucur ca ti-a placut la teatru 🙂 si sper ca nu te mai dor oasele..:-?


Lasă un răspuns

Categorii

