Publicat de: mishellle | Decembrie 14, 2009

:(

Voi barbatii sa va duceti dracu cu minciunile voastre,cu dragostea care sustineti ca o purtati pentru o femeie.De azi nu mai cred in iubire ,de azi aceea miki care o cunoasteti voi a murit!!de azi nu vor mai fi eu pentru ca nu mai am pentru cine..si ce daca imi este dor?si ce daca plang?pe cine intereseaza?!?!?!pe tine nu cred,…oricum langa tine e alta…o sa imi fac viata asa cum vreau eu…acum 3 ani inainte sa il cunosc pe „primul iubit”eram convinsa ca iubirea nu exista,eram convinsa ca doar in filme exista  iubirea…dar cu timpul mi-am dat seama ca iubirea exista dar exista doar iubirea aceea trecatoare care te molipseste ca un drog…acum am ajuns iar la ideea care o aveam acum cativa ani…IUBIREA NU EXISTA.ceea ce iti da impresia ca exista iubire este fericirea amagitoare,cuvintele dulci care iti bucura sufletul si auzul.SI PANA LA URMA CUM ZICE MAMA „TOTUL IN VIATA SE INTAMPLA CU UN SCOP”

Responses

  1. asta este parerea ta. nu generaliza pentru ca nu faci altceva decat sa gresesti. Chiar crezi ca noi nu iubim? chiar ca nu avem sentimente? chiar crezi ca noi nu ne gandim la voi niciodata dupa ce o terminam? crezi ca noi nu suferim dupa voi. nu aratam pentru ca avem un alt fel de psihic. si crede-ma ca iubirea exista. doar ca nu ai intalnit-o. ce e al tau te asteapta si este bine pus. poate il vei intalni azi, maine, intr-o luna sau peste 5 ani. dar vei fii fericita intr-un final. si poate dragostea este mai aproape ca niciodata dar tu nu o vezi.


Lasă un răspuns

Categorii

