Publicat de: mishellle | Decembrie 13, 2009

:)

aseara am adormit la ora 4:( stateam la geam si priveam cu fulguieste afara…ador imaginea aceasta a iernii..aseara mi-am adus aminte de primele ierni..iernile mele de copil…imi aminteam prima iarna…cand ma certa mama ca am intrat tarziu in casa si ca era frig…imi este dor de acele timpuri…aseara s-a strecurat si iubirea in gandurile mele…am sperat ca va fugii repede..dar nu…a stat cu mine si mi-a tinut de urat in singuratatea noptii..abia astept vacanta de iarna sa imi pot pune si eu gandurile in ordine si sa imi mai fac putina curatenie in viata mea…as da orice sa pot sa simt ce am simtit acum cateva luni…sa simt iubirea…sa ma bucur de ea..

Orice sentiment care isi face loc in sufletul meu este foarte ciudat…pentru ca nimic nu mai este pur…iubirea care o simt are o urma de neincredere…zambetul care odata emana caldura si insenina fetze acum are o umbra de tristete…am invatat candva ca trebuie sa lupt pentru iubirea mea…dar uite ca eu nu stiu sa lupt..m-am lasat batuta prea usor…dar poate candva voi fi si eu fericita.

Melodia urmatoare este pentru tine…

Iubesc ce vad , ce ascunzi

Iubesc ce arati , ce insinuezi

Iubesc ceea ce esti sau ce-mi imaginez,

Iubesc ce-i strain si ce-i al meu

Iubesc intrebarile , raspunsurile tare

Iubesc indoielile , convingerile tale

Te iubesc simpla sau complicata,

Si iubesc ce zici , ce taci

Iubesc amintirile , uitarile tale

Iubesc ce iubesti si te iubesc

Te iubesc pentru iubire

Te iubesc..si daca n-as putea..

Stiu ca te-as iubi oricum !

Iubesc ce afirmi , ce negi

Iubesc ce spui si ce gandesti

Iubesc ce prinzi , ce lasi

Iubesc veselia , tristetea ta

Te iubesc cu trup si suflet

Te iubesc in crizele tale , in calmul tau

Iubesc ce ceri , ce daruiesti

Iubesc mangaierile , ofensele tale

Iubesti ce iubesc si te iubesc

Te iubesc si daca n-as putea..

Stiu ca te-as iubi oricum

Responses

  1. da iubita mea….atunci knd eram copii era frumos pt k nu aveai niciun stres nicio grija in ceea ce inseamna IUBIRE …acum suferim…..si ne gandim cum ar fi dak…..Ce e cel mai rau este faptul k te uiti ji park il vezi cum merge pe drum inspre tine dar defapt nu e nimik nu e langa tine sa iti spuna ce simte, in fata…..Exista in totdeauna o speranta aceea k intr-o zi va venii…..va veni fericirea si la tine….Acum e bine k macar knd dormi esti fericita pt k el iti apare in vise…..TRAIESTE CU SPERANTA K CE AM VISAT EU SE VA INDEPLINII….te pupa sury a ta Marty

    • da marty ai mare dreptate in ce zici…odata mergeam prin oras cu varamea si am vazut un baiat care semana mult cu el din spate;)) si am strigat la el;)) si saracu baiat s-a intors si s-a uitat la mine si a zambit…imi venea sa intru in pamant de rusine…in ceea ce priveste visul tau nu stiu ce sa zic…dar nu cred ca se va adeverii:(
      e prea frumos ca sa se realizeze

  2. FI optimista…Doamne Doamne face minuni…:X:X:X:


Lasă un răspuns

Categorii

