Publicat de: mishellle | Decembrie 12, 2009

trecutul revine

credeam ca l-am uitat pe fostul…sau poate ca asa este dar rascolind posturile din blogul meu ..am gasit un articol despre el…mi-au dat lacrimile dar oare de ce.??sunt prea multe sentimente in acel post…imi aduc si acum aminte cat am plans in ziua aia cand am auzit ca i s-a facut rau…si cum am aflat printr-un mesaj „mihalea sa sti ca stefan e la spital”offf ce timpuri si cat am putut sa il iubesc pe baiatul asta…as vrea sa dau timpul inapoi si sa repar greselile comise si de mine si de el…poate ca eram si acum impreuna si nu mai sufeream din vina altui baiat…defapt poate ca nici nu mai exista in viata mea daca eram cu stefan…off

da pana la urma nu se merita sa ma gandesc la trecut…pentru ca trecutul ramane acolo nu se mai intoarce…si nu are rost sa mai sufar pentru laur sau sa ma gandesc cum sa fac sa fie bine…deoarece si pentru ca cum ar spune o prietena sunt 100% ca laur are pe cineva…si poate ca este si normal…sau nu.

Responses

  1. Ai zis de spital.. Imi aduc aminte de Dr. House si o vorba de duh de-a lui : ” Almoust dieing change’s NOTHING.. Dieing change’s EVERYTHING ! ” Sinistru 😀


Lasă un răspuns

Categorii

