Publicat de: mishellle | Decembrie 9, 2009

azi nu am titlu…titlul esti TU

La ora 11 ies dupa mess fericita si bucurandu-ma d „pupicul „virtual care l-am primit,sting pc,ma echipez in „uniforma de seara „si ma pregatesc de somnic…eh iata ca nu pot sa dorm.e 12 si ceva..imi alergi prin minte…tu si tu tot ce este al tau…stii nu ti-am mai spus de mult ca te iubesc,asta nu inseamna ca nu il simt…poate am vrut sa iti spun in alte moduri…am vrut sa iti demonstrez ca pot sa ma schimb…si consider ca am reusit cat de cat…app cred ca ai aprimit beepul meu de ora fixa..o fost la 12 ;))fixcred ca mi-ai observat sts care il tin in fiecare seara pe mess „si daca as fi fost acolo ar fi fost altceva si pun pariu ca prezenta mea ar schimba ceva” da asta cred..pe noi doi ne desparte km,ne desparte un soare care rasare si care apune,ne desparte timpul,ne desparte si lumea..

Niciodata nu am stiut ce simti..pentru ca nu mi-ai spus…dar uneori te-am simtit…acum sunt doar confuza…dar sti mi-ar placea sa pot da timpul inapoi…nu ma intreba pana unde…app sunt 7 grade c la voi acolo sus;)) in MM a aratat acum la meteo;))poate crezi ca sunt nebuna…dar m-ai facut sa ador tot ce tine de tine…as vorbi la infinit despre mine..despre tine…si oare as putea sa spun noi?un „noi „tu acolo si eu aici…un „noi” care nu multi il au asa…  „Je voudrais avoir des ailes, je peux venir à vous tous les soirs et vous souhaiter bonne nuit, je tiens à vous avoir près de moi tout le temps, mais la distance ne nous donne pas cette chance, je suis loin de vous, mais n’oubliez pas que pas une seconde sans penser à vous et chaque jour je t’aime de plus en plus”

Mai tii minte ziua acea cand ne-am intalnit pentru prima data?mai tii minte ca nu imi gaseam cuvintele.?eu inca nu am uitat privirea ta…nu am uitat nici cat de frumos a fost,nu am uitat nici dulceata sarutului tau,nu am uitat nici felul tau special cum m-ai strans in brate…imi doream sa ramana asa mereu…imi doream sa nu se sfarseasca momentul…dar s-a sfarsit…cand am ajuns eu la tara…s-a sfarsit in momentul in care am coborat din masina…stiam ca nu te voi mai vedea…dar nu am putut privi inapoi ca stiam ca ma durea prea tare…am vrut sa las lucrurile sa mearga mai usor pe fagasul lor…dar nu a fost usor nici asa…ca durerea tot a venit cu toate ca eu am ocolito..dar sti acum iti multumesc..ca mi-ai aratat si partea frumoasa a iubirii ,mi-ai aratat cei frumos…sti bine ca eu cunosteam doar partea urata a iubiri..nu imi doream sa mai iubesc..dar datorita tie mi-am revenit…in inima mea chiar daca timpul si viata ne vor trimite pe cai diferite tu vei ramane acolo vesnic…si iti jur ca nu voi uita in veci tot ce am invatat de la tine…poate daca vei citi postul acesta vei zice ca am inebunit…dar e doar melancolia de la ora 12:42

Lasă un răspuns

Categorii

