Publicat de: mishellle | Decembrie 4, 2009

emotie:)

Inca copilul din mine nu a murit…astept cu nerabdare ziua de 6 decembrie sa vad cat am fost de cuminte si cat de generos poate fi mosul anul acesta:D…tin minte nerabdarea care era in sufletul meu de Mos Nicolae sau de Craciun.Abia astept cand vom impodobii bradul,abia astept sa vad primii fulgi de nea care vor cadea..

Si ca sa revin la subiectul initial despre care voiam sa scriu…voi merge la teatru:x abia astept…sunt fericita..din clasa a 9a am prins o pasiune mare pentru teatru dar nu orice fel de teatru…imi plac foarte mult comediile ,in special piesele lui Caragiale..daca as avea timp as merge in fiecare zi la teatru si nu m-as plictisi…Pe 15 decembrie va fi piesa de teatru „o scrisoare pierduta” la Teatrul Bulandra.

O scrisoare pierduta -i.l caragiale

Daniela Nane, Serban Pavlu( Zoe Trahanache, Ştefan Tipătescu)

Doru Ana, Vlad Zamfirescu( Zaharia Trahanache, Nae Caţavencu)

Daniela Nane,Doru Ana( Zoe Trahanache,   Zaharia Trahanache)

Vlad Zamfirescu    , Gheorghe Ifrim( Nae Caţavencu, Ghiţă Pristanda)

Responses

  1. cred ca merg si eu 😀 daca ma iei cu tine ..:))

  2. Cred ca am vazut piesa asta de teatru de vre-o 6-ori. Nu ma satur de ea 😀

    • si mie imi place la nebunie…:X abia ast sa o revad


Lasă un răspuns

Categorii

