Publicat de: mishellle | Noiembrie 29, 2009

amintiri

melodia asta e pentru tine ♥..dar in seara asta nu voi scrie doar despre tine..

amintirile de acum 3 ani ma navalesc…de ce imi amintesc tocmai acum de exu..de ce imi amintesc minciunile lui dar si lucrurile bune care au fost si sunt amintiri frumoase…nu imi pare rau de nimic…doar ca viata a vrut asa…mi-a gresit si nu pot uita…eu niciodata nu iert pe cel care mi-a gresit…

Azi am avut o zi cat se poate de linistita…a fost ziua varului meu:D…cu toate ca nu iti mai zic ca mie dor de tine sau ca te iubesc sau ca….sau ….sau….asa e m-ai intarit…m-ai invatat sa nu mai gandesc prin sentimente…

Nu stiu unde s-a gresit de am ajuns aici..nu stiu ce am putea face sa fie bine..dar eu nu mai sper…las timpul sa decida pentru mine…oricum toata viata mea voi fi urmarita de amintiri care dor…sunt constienta de asta

Responses

  1. la multi ani si din partea mea

    • da ms…varu andrei:D

  2. Cate amintiri .. 🙂 Pe melodia asta


Lasă un răspuns

Categorii

