Publicat de: mishellle | Noiembrie 22, 2009

despre mine iar

inca o zi care a trecut ca oricare alta,inca o zi in care nu am facut nimic…sunt fericita ca iubesc..chiar daca iubesc doar eu…iubirea asta a incetat sa ma doara…s-a transformat intr-o iubire care ma face sa ma bucur de fiecare cuvant care mi se ofera chiar daca stiu ca ramane la stadiul de cuvant…am invatat sa nu mai pun raul inainte…am invatat destule…miki incepe sa se schimbe:)):))nu imi vine sa cred dar ma bucur…am invat destule…nu vreau sa mai destainui atatea pentru ca nu isi au rostul…oricat mi-ar pasa mie „altora” s-ar putea sa nu le pese.Odata eram cu o prietena buna mergeam prin parc…eu suparata motivele mele,ea suparata motivele ei..dar dintr-o data se trezeste ea ..parca suprinsa si imi zice:)) „cine iti stie slabiciunile are control asupra ta“m-am facut ca nu  o aud si am mers mai departe pe alee…acum mii de amintiri imi ruleaza prin fata,parca as fi intr-un film vechi cum zicea mama:)si el…acelasi el…s-a schimbat si el dar nu stiu cat de mult…inainte era altfel relatia dintre noi,apoi sa racit brusc..acum a inceput sa revina la stadiul de prietenie in care a fost la inceput..am dimineti in care lacrimile imi curg pe  fata desi am jurat ca nu mai plang.mii si mii de intrebari imi inunda mintea plina de tine:(nu imi e usor,nu mi-am dorit sa te pierd..defpat nu te-am pierdut ca tu inca esti aici.atata stiu si sunt ferm convinsa,te-ai impotrivit pana si destinului si inca nu am inteles ce motive ai avut…poate nu voi intelege niciodata si sunt sigura ca am sa raman cu asta in suflet..oricat de prieten mi-ai fi tu …

Stiu un lucru viata nu e asa cum ne-o dorim,nu va fi niciodata…mai tii minte?ziua ..ziua acea in care ne-am intalnit?a fost o mangaiere:X o mangaiere mai mare decat iti poti imagina ca poate sa insemne pentru sufletul unui om care nu avea nimic:)

Si inchie printr-un simplu multumesc,un multumesc pentru ca ai fost alaturi de mine.Nu stiu cum s-a intamplat sa apari in viata mea in acele clipe,nu stiu din ce motive ai ramas alaturi de mine…dar ai fost alaturi de mine atunci cand nu a fost nimeni si asta pentru mine a contat enorm..am apreciat si apreciez in continuare tot ce ai facut pentru mine ca sa imi fie mie bine…:)

Lasă un răspuns

Categorii

