Publicat de: mishellle | Noiembrie 21, 2009

ce nu te omoara,te face mai puternic?

trebuie sa schimb niste lucruri in viata mea dar nu am curaj sa incep cu niciunul.unele lucruri s-au schimbat fara sa imi dau seama,s-au schimbat fara sa am un drept asupra lor..am fost un fel de cobai .am ochii umflati de plans si pana acum nu a fost nimeni sa isi dea seama…am prieteni nu pot spune ca nu..dar ai vad cum tac si niciunul nu scote un sunet ..de ce oare?poate de frica…o singura intrebare poate ar declansa o avalansa..si poate ca niciunul nu isi doreste asta…si ce daca par puternica asta nu inseamna ca si eu am o inima si pot fi ranita?daca sunt indiferenta inseamna ca nu imi pasa?o prietena buna mi-a spus mai demult cand aveam lacrimi in ochi „ce nu te ucide,te face mai puternic”
si poate ca asa e…tin minte prima cazatura care am luat-o cand eram mai mica la incercarea de a face primii pasi…m-am ridicat si am mers mai departe..cu totii comitem greseli,avem regrete,amintiri mai neplacute dar totusi am ajuns aici…dar oare cati din noi au invatat din greselile pe care le-au comis?cati nu le-au mai repetat?si totusi gresim…si le repetam iar…si iar suntem la pamant..asta inseamna ca esti mai puternic?eu cred ca nu.

Lasă un răspuns

Categorii

