Publicat de: mishellle | Noiembrie 13, 2009

to be continued

inca ma mir cat sunt de fraiera:)):))dar neah e timpul sa arunc orice amintire de a lui…cum mi-a spus o prietena buna…nu voi mai plange in urma lui…ca degeaba o fac…nu pot sa inteleg ce fel de inima are in piept..dar nu mai vreau sa stiu si nici sa inteleg nimic..

cred de acum in colo numai ce vreau eu..sunt sigura ca acum e cineva in viata lui dar imi ascunde…. cred ca a fost si inainte…

azi am ras:)):))am mancat muuulttt muulllt…parca zici ca nu am mancat in viata mea :)):)) azi am luat un 9 la sport la proba de viteza am scos 16 sec si baremul la fete era de 15.30 si ceva:))asta este viata…azi nu prea am facut ore:))abia astept studiul de caz la limba romana „epoca marilor clasici” :X:X:X

si acum sa programam putin viitorul:)):)):)) dupa ce  o sa iau bacul:D{trebuie sa il iau] in ciuda tuturor care se vor opune…imi voi depune dosarul de 12 clase la calarasi la o unitate de repartizare politie si armata…voi merge 3 luni in practica la Breaza si apoi imi vor face repartizare intro unitate militara…apoi o facultate la f.r ca sa pot fi avansata in grad iar apoi o sa incerc o facultate in politie:D
comentati acum…stiu ca multi nu sunt de acord cu asta dar mie asta imi place nici ai mei nu sunt de acord cu asta..dar nu imi pasa

Responses

  1. he he eu am luat 10 la sport :))

    • hai poate vrei sa te injur bogdane

  2. ai facut-o deja…pe mess…ce pot sa mai zic ? :))

    • nu a fost cu intentie..deci nu se pune:P

  3. Cum ar spune DR. House : Loely means Happy !


Lasă un răspuns

Categorii

