Publicat de: mishellle | Noiembrie 8, 2009

trist

ce mai zi:((da stiu e ziua mea.:((unii de la care nu ma asteptam sa imi zica „la multi ani”totusi au facut-o…oscilez intre fericire si tristete…sunt „fericita” deoarece azi am adaugat in palmaresul meu inca o victorie:) ceea ce imi da putere sa merg mai departe…sunt happy deoarece azi am primit cadouri si mi s-a cantat la multi ani..sunt „fericita”ca am cei mai buni prieteni de pe pamant…sunt mega fericita ca o sa plecccc….acum incepem cu lista neagra..de ce sunt trista??aseara am fost in port:(,aseara am plans in port:((, aseara au rulat amintirile prin fata mea ca intr-un film vechi,sunt trista deoarece aseara am stat pana la ora 4 jumatate cu tel in mana asteptand un semn de la el…sunt trista ca se ascunde de mine,sunt trista ca il iubesc,sunt trista ca stiu ca nu vom mai vorbi.

ai zis ca vrei sa ma schimb…sa ma vezi mai puternica,nu crezi ca sunt destul de puternica sa rezist la cum te comporti cu mine?dar stii iti multumesc,ca ma ranesti,ca ma faci sa sufar,sa plang,sa fiu trista, sa nu am chef de nimic,sa imi pierd iar increderea…tu in viata mea inca nu inteleg de ce ai intrat……din nou mesajul de la tine m-a dat peste cap..ma face sa imi bata inima mai tare..ma facut sa plang…de ce nu poti fii pentru mine??de ce..?viata e prea grea…dar voi pleca…defapt voi fugii..de amintiri…poate va fi mai bine departe:( si atunci poate vei uita de mine..am ajuns sa imi doresc sa mor uneori..dar neah asta e viata..Duffy duck-0061

Responses

  1. offff ma miki lasa-l.nu vezi ca iti distruge viata.unde sa pleci.ce vrei sa faci?pe noi „fetele tale” unde ne lasi?ai vazut ce fericita ai fost dupa vicotire.ma durut cand ai strigat cu toata puterea ta in sala „asta e pentru laur”..ma doare ca te vad asa.se vede ca il iubesti muuulttt…as da zile din viata mea nu mai sa te vad pe tine fericita,sa te vad ca tresari de fericire,ca ai lumina aceea in ochii care ne incuraja de fiecare data,imi amintesc cate ai facut pentru mine si ma doare sa te vad asa.lasa lacrimile sa curga nu ti le mai abtine ca azi ca deaia te doare asa rau,descarca-te …mda stiu doar cu el vorbeai,el te linistea.asta e,trebuie sa mergi mai departe fara el

  2. la multi ani!capul sus si mergi mai departe,o sa isi dea el seama mai tarziu ce a pierdut.aseara am petrecut frumos de ziua ta…:*bafta iubita mai departe…si inca te mai poti sa te hotarasti;)sti tu de ce zic eu

  3. de fiecare data cand vad un zambet ca se frange imi amitesc de mine…am fost ranita rau de tot cand aveam vreo 18 ani jumate si de atunci nu am mai iubit..sunt casatorita acum si am o fetita de 2 ani dar crede-ma ca eu nu imi iubesc sotul,am pentru el respect si prietenie…si el stie asta…draga mea nu mai lasa sa ti se vada durerea

    • eu inca mai cred in iubire:X


Lasă un răspuns

Categorii

