Publicat de: mishellle | Noiembrie 8, 2009

la multi ani mie:)!

hmm ziua mult asteptata..ziua mea…la multi ani mihaela…da am primit zeci de mesaje…cu la multi ani si etc…dar de la el nu am primit nimic

eh lasa ..trece..imi pun ambitia si nu il mai caut:)

la multi ani de sf mihai si gavriil

 

asa …marturisesc ca am descarcat dupa net alchimistul de paulo coelho….si sunt pe la jumatatea cartii”veronica se hotaraste sa moara”  intentionez sa citesc si sandra brown „imaginea din oglinda”

multumesc pentru sugestii!

Responses

  1. La Multi Ani inca odata !

  2. La Multi Ani mandro:X:X:X:*:*:*


Lasă un răspuns

Categorii

