Publicat de: mishellle | Noiembrie 6, 2009

maine vine iar;))

inca o zi care a trecut ….imi e sila sa ma privesc in oglinda…m-am saturat de zambetul care il afisez in fiecare zi ..zambetul acela sincer care ascunde mii si mii de suspine…viata mea a luat o intorsatura foarte mare..dar poate ca asa a fost sa fie..candva sa ma indragostesc  dar tot candva am aflat si ce e despartirea…a doua oara cand sunt ranita…pe dan l-am iubit dar mi-a gresit,m-a inselat,m-a mintit,si-a batut joc pur si simplu…si a aparut el „persoana perfecta” cika;)) dar neah nu vreau sa vorbesc despre el in postul asta…mergeam azi cu masina…moama doamnee ce ceata:)) sa o tai cu cutitul si mai multe nu…azi nu am ras…dar poate rad maine…;))aseara am fost fericita dar o seara atat de frumoasa s-a terminat urat….de ce oare zic ca nu vreau sa vorbesc despre el cand as vrea sa vorbesc despre el la infinit…da si as vrea sa vorbesc si cu el..dar el nu mai vrea:)acum se vede care si cat a iubit;))

 

vine ziua mea..yupiii ce n-as da sa fiu fericita..[.pentru cei care nu stiu ziua mea de SF Mihail si Gavril …nu cea de nastere;)).]as vrea sa am lacrimi de fericire…as vrea sa ma trezesc de dimineata cu un mesaj frumos pe tel nu unul trist care sa imi ofere lacrimi…as vrea sa nu fim asa amandoi..dar tu ai ales asta

 

am impresia ca postul asta nu este prea reusit dar neah …nu sunt prea bine acum…poate mai tarziu o sa revin

 

A si parca ziceai ca o sa postezi si tu intro zi;))

Responses

  1. ei scumpete nu mai fi asa suparata.viata nu e intodeauna cum ne-o dorim noi si daca baiatul asta care il iubesti tu nu te merita asta e.dupa un altu tot un altu vine asa ca stai linisitita.e adevarat poate ca te-ai atasat de el,poate ca il iubesti.dar intodeauna exista un dar daca el nu simte acelasi lucru ca tine nu poti sa il tii langa tine cu forta,poate ca el iubeste pe altcineva,poate ca are si el alteceva pentru tine si nu iubire..poate ca doar te simpatizeaza
    dar iubita deschide ochii bine viata nu e roz,toti la un momentdat cadem la pamant,sunt oameni care se despart dupa ani de casnicie si raman in urma lor copii si suflete ranite…asa ca sus capul ca viata merge inainte

  2. Iubita mea………stiu ce e suferinta stiu ce inseamna s iubesti ji sa nu fi iubit………asta e in viata dam si de bune si de rele………..dar asta e el a stiut s ate faca sa suferi dak era constient k nu poate mai bine nu incepea…….viata nu e roz viata e perversa………dar noi nu ne dam seama…….IUBESTE dar atunci knd simti ca esti iubita…..ARATA……..doar atunci knd ji el iti ARATA……uita-l poate e mai bine……ignoral……ji se va intoarce la tine…..Viata nu e roz viata e o curva………atunci knd simti k viata e roz se iveste ceva si……sau knd e mereu roz nu traiesti……..ACUM U SIMTI DOAR lACRIMI DURERE DUFERINTA JI TACERE PT K NIMENI NU-TI VB (EL)..te lasa sa suferi desi nar trebuii…….ar trebui sa te ajute……..dar nare curajul sati vorbeasca sa te linisteasca ……….ai grija de tine:*

  3. asa e martha:(( nu mai vrea sa imi vorbeasca nu ca nu are curajul…dar roata e rotunda si cat ar fi de patrata tot se mai intoarce odata….o sa vada el mai tarziu
    si stai linistita ca din seara asta eu nu ai mai dau nimic…o sa ma prefac ca am uitat de el…poate va fi mai bine asa
    dar stau si ma gandesc asa vine ziua mea iubita:((si sunt 100% ca eu nu o sa primesc nimic de la el:((nciiun mesaj

  4. – Sper ca intr-o buna zi sa poti spune Te iubesc si sa ti se raspunda tot cu Te iubesc … sper ca va veni ziua in care vei putea lasa trecutul in urma si vei putea zambii sincer si fara sa te chinui a zambi … sper sa vina ziua in care vei realiza ca esti iubita, ca esti unica … viata nu se opreste in loc, asa cum timpul se scurge intr-un mod alert asa si adolescenta ta trece – incearca sa iti traiesti din plin adolescenta, sunt de convingerea ca acel „FAT FRUMOS CALARE PE UN CAL ALB” inca nu a aparut, merita sa visezi, sa lupti pentru a ajunge la implinirea sufleteasca si sentimentala, tot ceea ce trebuie sa conteze pentru tine este viitorul dar sa nu neglijezi niciodata pezentul, fantoma trecutului nu trebuie starnita. TRAIESTE VIATA LA MAXIM fara a avea de suferit, chiar daca este inorat afara si ceata totodata acea vreme este frumoasa in felul ei, desi o floare se ofileste o alta rasare… Capul sus … inca nu ai descoperit viata si dragostea…

    • sper si eu cristi sa fie asa cum zici tu…da si sper sa gasesc intradevar pe cineva care sa ma merite:-< ..da stiu viata este frumoasa si merita traita..eu mi-o traiesc dar nu asa cum ar trebui..uneori am impresia ca nu mai sunt cum eram…clipele frumoase trec pe langa mine fara sa ma bucur de ele…si chiar daca nu am lacrimi pe obraji nu inseamna ca nu plang..chiar daca zambesc nu inseamna ca sunt fericita…mi-am dat seama prea tarziu ca atata timp am trait inconjurata de mincina…dar cum am spus mi-am dat seama prea tarziu…de acum incolo voi incerca sa uit de el si sa nu mai vorbesc cu el ….si chiar daca as incerca si mi-as dori sa vorbesc cu el stiu ca nu imi va vorbi..dar neah asa e el…si asa sunt eu…
      dar stiu ca am langa mine oameni care ma apreciaza si tin la mine…si stiu ca nu voi mai rosti curand cuvantul "te iubesc"….mi-am dorit atata timp sa il aud si nu l-am auzit…desi eu l-am rostit mai mereu…asta e…nu consider ca el e vinovat..dar nici eu nu sunt
      :*:**:*multumesc cristi;) si ma bucur de revenirea ta..sper ca tu esti mai bine ca mine


Lasă un răspuns

Categorii

