Publicat de: mishellle | Noiembrie 5, 2009

toamna

crizantema2-150x150asta iubesc la toamna…florile…si atatea amintiri:X

tin minte ca anul trecut…pe timpul asta eram fericita…acum nu pot sa zic ca nu sunt dar nu asa cum as vrea sa fiu…dar neah timpul le rezolva pe toate…sper…si vine ziua mea si o sa fiu singura…am o dorinta mai mare ca toate…sa ma simt iubita…dar o iubire sincera si curata …sa fie CINEVA langa mine…dar lafel ca de 28 septembrie o sa fiu singura..defapt nu singura …doar inconjurata de prieteni…si apropo de prietenie…datorita ca m-am indragostit ca fraiera si am aratat ce simt simt ca am stricat o prietenie care trebuia sa o pastrez mai presus de sentimentele mele…am gandit prin sentimente si am gresit acum incerc sa repar ceva dar simt ca se raceste…amandoi ne comportam ca doi straini…discutiile noastre nu mai sunt ca inainte…dar de ce oare mai vorbesc despre el…am zis ca nu o voi mai face…si nu voi mai arata ce simt pentru el niciodata…avea dreptate moni :

 

Daffy Duck (11/5/2009 10:03:35 PM): mie dor rau de el
Mony Bebe Tembel (11/5/2009 10:04:21 PM): mha bbe sa fim realiste acum sincer? dak te iubea cum zicea si ma rog sa zicem ca te iubea da nu era felu lui sa arate.. crezi ca chiar atat de nes era sa nu dea nici un semn macar.. tot il dadea iubirea aia mare de gol.. da obisnuieste`te ca viata nu e asa cum ne dorim noi.. si mai ales intr`o relatie tot tp trb sa iubeasca unul mai mult ca altul.. si tu tot tp ai pus suflet si nu e bine

 

 

avea drepate…dar lasa ca o sa imi treaca mie…app cred ca am inebunit de tot:)))aud telefonul cand suna”:)))ufff o iau razna:))

a si apropo vreau la munte:)))

Responses

  1. avea dreptate prietena ta…tipul asta despre care ai scris tu nu te iubeste!!!!mai bine ai uita de el!eu daca as fi fost iubit de o fata c tine cred ca as fi fost cel mai fercit om de pe acest pamant.Ar trebui sa pretuiasca iubirea ta.Cu toate c e departe de tine din cate am inteles.Tu esti o fata minunata si meriti ceva mai bun decat unul ca el.Dar asta e gusturile nu se discuta

    • nu e vorba ca unu mai bun ca el…dar nu se poate si asta e….si atat


Lasă un răspuns

Categorii

