Publicat de: mishellle | Noiembrie 5, 2009

sad story

stiu ca am zis ca nu o sa mai scriu despre tine…stiu asta!soarta a facut sa fie asa…nu ma gandeam ca marea mea pasiune ikariamu mi te va scoate in cale…nici nu mai stiu cum a inceput..dar stiu ca intru schimb de id pe ikariam am inceput sa vorbim..la inceput eram doar simpli prieteni..cu timpul lucrurile s-au schimbat …si…m-am indragostit…inca regret si acum dar neh inimi nu i te poti impotrivi…uite de atunci a trecut ceva timp…si acum inca suspin dupa acea perioada…acum fiecare are viata lui ..esti liber sa faci ce vrei..sper ca tie bine si esti fericit….dar sti care e chestia???m-am schimbat…desi tu refuzi sa o vezi…in inima mea nu mai este acel ceva frumos care era si tu continui sa ma faci sa suspin…mda ma rog nu am ce sa iti reprosez din moment ce nu insemn nimica pentru tine:))ce fraierica sunt…mda

 

Lasă un răspuns

Categorii

