Publicat de: mishellle | Noiembrie 3, 2009

am revenit:))

mare pericol am fost cand eram mica…tin minte ca era vara…..cald afara,frumos….bunicamea imi zice „mihaela stai si tu cu puii de curca afara „eu mica cum eram m-am supus fara sa mai comentez…imi da un presh si imi zice sa tin puii pe presh ca is mici si sa nu se inblonaveasca:))…ca orice fiinta vie puisorii de curca se mai miscau si ei …eu cum ai vedeam ca se misca cum ai luam de gat si ai duceam inapoi

bunicamea mi-a zis sa am grija de ei sa stea la soare si ei nu stateau nici de ai naibi:)):))pana la urma ai apuc si le sucesc gaturile la toti puii:))) si ai aliniez la soare:))cand vine bunicamea:))si imi zice…”mihaitzo mamaie unde sunt puishori?”
„mamaie sssshtttt puisori doarme sa nu ai trezesti:)))”cand pune bunicamea mana pe pui..toti morti:))):)))tin minte ca mi-am luat o batuta de nu m-ai am facut asa ceva////acum cand imi amintesc rad cu lacrimi…si saracutele pisici ce pateau de la mine cand eram mica…:)))

Responses

  1. :))=)) peasta o stiiu :))

  2. si eu am o groaza de amintiri de la tara 😀


Lasă un răspuns

Categorii

