Publicat de: mishellle | Noiembrie 1, 2009

inceputul meu:)):))

lumea spune ca sunt diferita…:))pai sunt…asa am fost de cand m-am nascut:))unii copii poate ca au spus si ei mama ,tata sau un nume mai obisnuit eu nu….eram in curte cu bunica si cu mama,eram foarte linistita dar dintr-o data vad o vrabie ca vrea sa coboare spre mine…:))am vrut sa o prind dar nu am putut…si zic foarte indignata si suparata „PROASTO” acesta a fost primul meu cuvant:))vorbeam foarte urat cand eram mica…eram si foarte rea in acelasi timp…saracii parintii mei cat s-au chinuit cu mine:))si bunicii lafel…faceau cu randul sa stea cu mine..ca sa poata dormi celalalt..deoarece eu urlam non stop..pe la vreo 3 anisori..am inceput sa injur lumea care trecea pe strada:))si mai ales copiii care vroiau sa ne jucam:))a venit si varsta in care trebuia sa merg la gradinita..imi placea mult,,,acolo ma simteam eu bine…dar tin minte si acum ..se apropia serbarea de iarna si doamna educatoare ne daduse sa invatam cateva versuri…trebuia sa plec acasa …atunci cand plecam acasa doamnele educatoare ne imbracau si ne incaltau:))iar eu ramasesem ultima cand vad ca doamnele se ocupa de ceilalti copiii incep sa tip de gelozie si spun”tu tanti…pe mine nu ma vezi??sau acum eu sunt nevazuta:))haide tu ca io ma grabesc eu sunt urgente:)))”atunci tin minte ca au bufnit in ras doamnele educatoare:)))

promit ca voi reveni cu amintiri:))

Responses

  1. =))=)):)) peastea nu le-am mai auzit :))

  2. inseamna ca ai fost pericol public cand erai mica
    mie mila de parintii tai…nici nu vreau sa ma gandesc:))

  3. poy a trecut ceva timp …. cand ne mai povestesti ?


Lasă un răspuns

Categorii

