Publicat de: mishellle | Octombrie 31, 2009

O SEARA SUPERBA

doamne ce mai seara…cat am mai putut sa rad cu fetele….ieri..adica vineri seara am dormit la o colega de a mea:)) si cu inca o prietena…am stat pana la ora unu si ne-am uitat atente la dansez pentru tine si faceam planuri in legatura cu jocul de la bingo si ce vom face cu banii daca vom castiga:))

la ora 1 noi ne uitam la twilight..pe la sfarsitul filmului carmenutza noastra cum o alintam noi:))a adormit..dar noi 2 nebune nu am vrut sa o lasam sa doarma:))intr-un final nu a mai putut dormi..pe la 3 aveam chef de o tigare:))si am mers in bucatarie sa fumez:))cu martha:))acolo ne-am facut plan sa o adormin pe carmen:))si sa o mazgalim pe fatza:))dar nu s-a mai putut deoarece fata nu a mai vrut sa doarma ca si-a dat seama de schema:))) si a zis”nu dorm io cand sunteti voi treze…ca cine stie ce imi faceti …mi-e frica de voi”martha imi trimitea mesaje sa ma prefac ca dorm:)))in acelasi timp carmen vorbea de una singura si pe noi ne bufnea rasul:))ca pe niste copii daia tzacaniti:))din tot teatrul nostru cu adormitul …am adormit inaintea ei:))):)))si nu am mai putut sa ai facem gluma:)):))super tare…:))ne-am distrat de minune..am si muncit pentru proiect…dar cum zice un prieten URGIE:)):))

Responses

  1. da :)) am vazut ca nu aveati somn , la 3 dimineata :))=))..nu prea am inteles ultimu` msg da …:))

  2. :)):))inseamna ca a doua zi ati fost praf:)))

  3. ce praf ?! ca erau peafara…. petreceau , nu le cun eu …:))


Lasă un răspuns

Categorii

