Publicat de: mishellle | Octombrie 29, 2009

adio

s-a terminat tot am inteles..dar poate am inteles prea tarziu..tu nu sti sa iubesti si nu vei sti,nu ai stiut sa pretuiesti ..dar nu-i nimic m-am ridicat de atatea ori de jos..si pentru un om ca tine nu voi ramane jos..te crede-am altfel te credeam special,aveam incredere in tine dar mi-ai aratat ca ai doua fetze…cum ai spus si tu baietii vin si pleaca dar eu voi ramane aceeasi…nu vreau sa spun ca te urasc pentru ca m-as minti dar…de azi nu mai vreau sa mai aud de numele tau..nu ma mai intereseaza de persoana ta si nimic ce are legatura cu tine…poate ca prietenele mele aveau dreptate cand au spus ca nu merita sa am incredere in tine…speram ca te vei intoarce..ca te vei gandi la mine si la tot ce a fost dar vad ca m-am amgit singura…..

Ma gindesc ca poate inca nu am dreptul sa fiu fericita,poate nu sint suficient de buna ca sa fiu fericita…Sau poate tu n-ai fost suficient de aproape de mine,n-ai putut niciodata sa ma intelegi,sa ma crezi,sa ma iubesti,sa ma vezi…Poate nu sintem facuti unul penrtu altul….In ciuda jocului frumos de cuvinte creat mai sus,sint amintiri care inca dor,care inca traiesc,dar care pentru tine poate nici n-au existat vre-o data,pe care poate nici nu le-ai observat.Cu toate ca mult timp ai fost pentru mine ce-a mai importanta persoana cred ca a venit timpul sa incep si eu sa triesc sa invat sa traiesc fara tine,ceea ce tu ai facut demult.e greu sa lupt cu mine si cu toate sentimentele care dainuie in inima mea dar o voi face..nu are rost sa imi distrug viata pentru un om ca tine…orice mi-ai spune acum imi lasa un gust amar..tin minte ca imi spune-ai ca vei fi langa mine…acum ce faci???fugi?!?!fuga nu e o solutie…ai jucat urat…tin sa te anunt ca asta e ultima oara cand scriu despre tine cu toate ca gandul meu mai zboara cateodata spre tine il voi ruga sa se intoarca inapoi pentru ca nu mai are rost…

Responses

  1. Da :)) …yo tot nu am inteles ce era cu smsu ala „si daca am sa mor ce are sa fie =))” :)) era pt mn ? sau ai gresit :))=)) :))

  2. nu era pentru tine mesaju ala:)):))vroiam sa il trimit lu martha:))

  3. Si totusi exista iubire
    si totusi exista blestem
    dau lumii, dau lumii de stire
    iubesc, am curaj si ma tem

    Si totusi e stare de veghe
    si totusi murim repetat
    dau lumii, dau lumii de stire
    si totusi ceva s-a intamplat…

  4. da…. dar pt un moment am crezut ca ai alte ganduri :O :))

  5. ce ai mai omule te-ai lovit la cap??cum sa ma omor:)))a fost doar o intentie:))

  6. :O gata , de acum incolo promit sa nu te mai scap din ochi :)) daaca mai dai vreun sms din asta ma gasesti la usa :))=))


Lasă un răspuns

Categorii

