Publicat de: mishellle | Octombrie 26, 2009

adio iubire

vrei sa te urasc dar nu….nu pot si nici daca as vrea nu as face-o…cine ar citi mesajul asta asta ar crede…dar nu,nu te urasc…nu pot…voi continua sa te iubesc pentru ca doar asa voi fi impacata cu mine…nu stiu sa urasc…si nici sa uit…iti multumesc ca mi-ai aratat adevarata ta fata…iti multumesc…ca mi-ai aratat in sfarsit cine esti…ce vrei sa faci?sa imi dai alta lectie?!nu multumesc am primit destule…dar lasa ca totu-l e trecator…dar te va durea mai tarziu…nu mai vorbesc de iubire ca la tine nu exista acest cuvant…la tine exista indiferenta si nepasare…cuvinte pot spune multi….spui ca te doare????!!!!ha …nu vad asta…vad doare nepasarea ta care ma doare cel mai tare…incerci sa ma schimbi pe mine..dar pe tine ???te-ai gandit vreodata la tine….de ce nu vrei sa primesti iubire?de ce alungi ce e mai frumos…o iubire pura,sincera….niciodata nu am crezut ca vom ajunge si noi aici…incep sa blestem clipa in care ne-am cunoscut…clipele alea unice care erau unice pentru mine….DOAR PENTRU MINE…tu erai ce aveam mai scump pe lume..erai ratiunea mea…erai tot…dar cum bine am spus ERAI….imi iau inima in dinti si voi sterge tot…pentru ca nu mai pot si nu mai vreau sa pot…voi sterge toate clipele frumoase…toate cuvintele care ma faceau sa zambesc…in mine nu vei mai vedea acea miki care era …care a plans de fiecare data cand se gandea cat de mult te iubeste….iti multumesc…pentru ce?….pt ca mi-ai deschis okii m-ai facut sa te vad asa cum esti cu adevart nu kum pareai…iti multumesc ca ma faci o luptatoare …sa lupt cu persoana ta…poate ca azi ne doare pe amandoi…si poate ca plangem  amandoi dar maine…vei fi singur….si vei vedea lasitatea de care dai dovada…o iubire se naste…dar si moare…nu o sa iti mai cersesc iubire…nu…dar aici sunt si voi fi mereu…acolo unde m-ai lasat.:(daca vreodata imi vei citi mesajul vei intelege…ce vreau sa spun

Responses

  1. Nu poti sa urasti niciodata persoana care inca o iubesti. Nu poti si nu trebuie. Lasa timpul sa treaca si va stii el ce sa faca. Suferinta este doar o stare trecatoare.


Lasă un răspuns

Categorii

