Publicat de: mishellle | Octombrie 25, 2009

:(:(ceata

am ajuns sa imi fie frica de mine…ma dor lacrimile care le vars in fiecare minut…aseara m-am distrat dar nu am uitat de tine…aseara am fumat muult…aseara am baut bere:(
aseara nu am fost eu…aseara a vorbit suferinta din mine…da e adevarat imi place sa fiu in centrul atentiei cum spunea si horoscopul care mi l-ai trimis pe mess…dar aseara cu toate ca straluceam…nu imi gaseam locul acolo undeva ma simteam cel mai bine….pentru tine…m-am schimbat mult de cand te cunosc…dar nu a contat si nici nu v-a conta…sunt doar un ghimpe in coasta ta…poate ca tu ai pe altcineva …poate ca e si normal…dar in seara in care mi-ai taiat aripile ..mi-ai distrus orice speranta..orice vis….toate planurile…tu stii foarte bine si stiai asta…erai lumea mea…pentru tine zambeam…eram fericita….zimi cum sa te uit si o voi face?!?!cum sa uit sarutul tau?imbratisarea ta?zambetul tau?okii?nu pot si nici nu o voi facr….te voi inkide intr-un cufar in inima mea si vei sta pe vecie acolo…pentru ca tu esti si vei fi iubirea mea..ratiunea mea de a trai

Responses

  1. imi pare rau:(:(:((lasa ca o sa fie bine


Lasă un răspuns

Categorii

