Publicat de: mishellle | Octombrie 24, 2009

te iubesc

Ma trezesc cu aceasi lacrima in ochi cu sufletul gol de orice sentiment nobil iar ma intreb de ce te iubesc…imi amintesc clipele in care eram „noi..acum suntem doar „eu” si „tu”…iubirea ce o simteam zilnic..acum oare unde se va refugia…unde vei fugi cu ea???….ma intreb de ce viata e asa…de ce ne doare?de ce????aveam atatea vise,atatea iluzii,atatea sperante…sa nu te mire de ce mesajul acesta il scriu cu lacrimi in ochi fiindca sti mai bine ca mine…astazi pentru ultima oara ma gandesc la ceea ce a fost incercand sa ma consolez cu gandul ca vei ramane pentru todeauna in inima mea…de ce acum 2 zile eram fericita..iar aseara mi s-au taiat iar aripile:((?

timpul ma preseaza sa dau foaia mai departe in cartea vieti mele:((dar nu iubirea mea nu te voi lasa in urma…te voi tine cu mine…vei fi aici…in inima mea…nu mai pot suporta tot timpul cu gandul in trecut,la tine,despre tine,pentru tine…..

poate ca ar fi fost frumos daca nu s-ar fi terminat:((

tu ai lumea ta..eu o am pe a mea…dar eu imi doream sa fac parte din lumea ta…nu s-a putut …sunt prea multe lucruri care te tin departe de mine:((mi-ai ranit sufletul..l-ai facut mii si mii de bucati…JUR CA NU VOI MAI IUBII NICIODATA…incerc sa uit cuvintele care mi le-ai spus aseara..dar oare pot???oare ?nu iti voi putea privirea,nu pot uita serile in care imi spuneai „draga mea”un cuvant cu o valoare foarte mare pentru mine…cum sa uit de tine?de ce acum?era atat de bine…:((privirea ta va ramane pentru totdeauna in inima mea…vreau sa iti multumesc  pentru ca m-ai facut fericita si vreau sa cred ca m-ai iubit si tu in felul tau…tu m-ai scos din umbra aceea de suferinta dar uite viata nu iarta:( tot tu ma arunci in suferinta:(m-ai facut sa ma simt speciala…

te iubesc nu uita asta niciodata

Lasă un răspuns

Categorii

