Publicat de: mishellle | Octombrie 23, 2009

love is all i need

tu m-ai invatat sa zambesc chiar daca sunt trista,sa nu cred in aparente,sa ma bucur de fiecare clipa ca si cum ar fi ultima….mai ajutat sa iubesc din nou si sa sper…m-ai facut sa am incredere in mine….pur si simplu ai fost langa mine atunci cand am avut nevoie si m-ai ridicat atunci cand am cazut.

la inceput poate ca nu credeam in noi..poate ca nu speram sa fie ceva…cu toate ca esti departe..poate prea departe esti aici aproape in inima mea…chiar daca as vrea vreodata nu o sa pot uita acei ochi albastri si senini…nu o sa iti pot uita zambetul…sarutul…pur si simplu doar atingerea ta….ceva frumos e in inima mea…nu am mai simtit de 2 ani aceste sentimente ….ceva sincer si in acelasi timp complex…dar in inima mea e multa indoiala si nu inteleg de ce…nu ti-am mai spus-o pana acum dar tu imi umpli zilele de soare tu dai un sens vietii mele…langa tine as putea o viata intreaga sa stau ca stiu ca nu as avea ce regreta…vreau sa cred in realitatea de azi si sa sper la cea de maine..sa sper la fericire..as fi vrut ca timpul sa se opreasca in loc cand ne-am intalnit dar nu s-a intamplat …tu ai plecat…:( tare as fi vrut sa mai ramai:X

m-am lasat cucerita de tine….de la bun inceput…nu am realizat la inceput,cum nu am realizat in care moment m-am indragostit de tine…dar nu imi pare rau…vreau sa cred ca si tu simti ce simt eu…nu ma indoiesc…dar  fara sa vrei mi-ai dem ca simti si tu ceva special;))

te amo amore:X

„Cand iubesti pe cineva, simti nevoia sa-ti fie aproape. Sa i te poti confesa, sa radeti impreuna. E aproape la fel de important ca aerul” – Rosamunde Pilcher

to be continued.

Responses

  1. O fi el ”all i need” , insa dragostea trece si prin stomac 😀 Sa stii ca nu-i deajuns 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

