Publicat de: mishellle | Octombrie 22, 2009

Iubire la distanta-Maggie O’Farrell

unii poate imi spun ca sunt nebuna si se intreaba ce gasesc eu interesant la aceste carti.Pai ce gasesc???!?!un limbaj comun,simplu,sincer uneori…povesti frumoasa si interesante….si te coboara intrun univers in care uiti de griji si de probleme si esti nu mai tu si cartea…urmatoare carte tocami am terinat-o de citit acum cateva zile..inca mai imi amintesc frazele care m-au captat…si posibil cartea asta are un mare SECRET!!!!SI UN MARE ADEVAR….IUBIREA
Intr-o zi rece,la Londra,Stella intalneste un barbat pe care nu l-a mai vazut de ani de zile,al carui chip insa il recunoaste imediat-sau,cel putin,asa crede.Exact in acelasi moment,la Hong Kong,Jake isi da seama ca multimea din jurul lui,care sarbatoreste Noul An chinezesc,incepe sa devina periculoasa.Fara sa stie unul de existenta celuilalt,fiecare isi abandoneaza vechiul stil de viata si fuge in lume:Jake in cautarea unui loc atat de indepartat,incat nici sa nu fie trecut pe harta,iar Stella intr-un tinut din Scotia,a carui semnificatie numai sora ei Nina o va intelege.Iubire la distanta,un roman despre vieti paralele,identitati stramutate si legatura indestructibila dintre doua surori.Dar,mai presus de toate,o poveste de dragoste dintre doi oameni care nu s-au cunoscut niciodata.
iubire la distanta
Responses

  1. e super cartea asta
    si mai citeste si sandra brown imaginea din oglinda ca si aia e super

  2. am citit-o e gen telenovela aia uzurpadoarea

  3. mda stiu
    dar e super

  4. as vrea sa va contrazic dar nu prea pot :)):D

  5. apropo….cate carti citesti pentru scoala si cate in particular?fumezi?

  6. eh pentru scoala nimic:))dauneaza…si in particular nu prea am mai citit
    da fumezzzzzzz

  7. eh eu citesc numai cand am chef:))pai de ce fumez?
    ca si eu fumez

  8. miiinte cu nerusinare , o cunosc .. citeste muult 🙂

  9. nu am mai citit bogdane…las ca te prind eu maine la scoala sa vezi omor
    si poate nu imi aduci ages of emires

  10. 🙂 acum vb dracusorul din tine ? :-SS

  11. iti place ages of empires/?mie nu,,,da tu mai citesti…:)):))ca nu ai zis nimic..ai tacut ca melcul

  12. eu dracusor???ha…bineeeee….

  13. ai ma bogdane auzi citesti:))

  14. cred ca se face ca nu aude:))

  15. sau se gadeste ce

  16. da , mai rar…

  17. bogdannnnn????sssssssssssshhhhhhhhhhhtttttt ca se gandeste

  18. mai rarut ca e mai dragutz nu?:)))

  19. Daffy Duck: asta e
    Bogdan Balaita: u voiai ca sa zic ca citesc
    Bogdan Balaita: si dupa ssa scrii acolo convorbirea dupa mess…
    Bogdan Balaita: hehe.e…
    Bogdan Balaita:
    Bogdan Balaita:
    Daffy Duck: nu e adevarat
    Daffy Duck: ce minte malefica ai
    Daffy Duck: )
    Bogdan Balaita:
    Daffy Duck: da mi-ai dat o ideee
    Daffy Duck: ssst dracusor

  20. =)))=)))=))

  21. super tare…mai da voi va intelegeti bine vad

  22. bogdaaaaannnn dormiiiii
    ???

  23. ce mi-ai facuut…. m–ai facut de ras in fata fetei asteia :):))

  24. te dau pe olteniteanul acum…ca sa fim kit :))

  25. eh na te-am facut:))

  26. doar nu te-ai rusinat

  27. baaaaaaaaaaaaaaaaaa te batttt
    cum sa ma pui pe olteniteanu

  28. aha… se intoarce roata =))


Lasă un răspuns

Categorii

