Publicat de: mishellle | Octombrie 14, 2009

34 de lucruri despre mine

1.vorbesc prea repede
2.nu cred ca sunt foarte frumoasa dar nici prea urata
3.imi place sa citesc
4.ador sa mazgalesc in timp ce vb la telefon
5.candva i-am facut cadou mamei mele un tablou cu o poza cu mine:D
6.ador ikariamu
7.sunt nascuta pe 28 sept
8. Cand eram mica ma urcam cu scara pe bucatarie ca sa ajung la un mar si stateam toata ziua intinsa la soare
9.imi plac foarte mult copii
10.imi plac florile
11.imi plac ursuletii de plus
12.imi plac melodiile lente
13.ma gandesc foarte mult inainte sa completez urmatorul numar
14.fraza mea preferata „da-ma dreacu si frumoasa si desteapta”
15.imi place mult sa ma plimb
16.vreau in maramures
17.am inceput sa renunt la cafea in favoarea ceaiului
18.mi-ar fi placut sa ma cheme carina
19.am pofta de caltite
20.mi-ar fi placut sa stiu sa cant la pian
21.nu imi plac oamenii plini de ei
22.Nu-mi plac oamenii care s-au facut profesori fara sa aiba vreo inclinatie cat de mica spre aceasta meserie
23.Vreau de mult sa includ in lista asta capitolul iubire dar nu reusesc sa formulez nimic care sa nu sune patetic sau prea in gluma. Oricum, e lung, frumos si fascinant. Capitolul!
24.As fuma o tigara.
25.fumez prea mult
26.vreau sa fac turul romaniei
27.mi-e frica de serpi rau de tot
28.nu il suport pe mircea badea
29.de la o vreme disper ca nu mai stiu cu ce sa ma imbrac…sunt prea multe lucruri care imi plac
30.imi place foarte mult sampania
31.m-am imbatat cu prietena mea cea mai buna..bete rau
32.am cazut cu scaunul in clasa a 8a
33 .era sa raman corijenta la chimie in clasa 10
34.nu pot sa imi suport unii colegi
nu mai stiu mai multe

Responses

  1. bogdan e cel mai mare hot..imi fura ideile las…c te prin eu la alta leapsa..bine hotuleeee

  2. :))

  3. razi tu razi….da las c vezi tu

  4. as fuma o tigara:)))

  5. Avem o gramada de lucruri in comun 😛

  6. 3,4,9,10,12,15,17(oarecum, mie imi plac ambele),21,30,33(am ramas la fizica,dar m-am lasat si de liceu in acelasi an)

    Ca intrebai si te-am gasit 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

