Publicat de: mishellle | Octombrie 13, 2009

alta leapsa

Ziua cea mai frumoasă:
]atunci cand  e soare si lumea din jurul meu e fericita
Cel mai mare obstacol:
neincrederea in mine si in pers din jurul meu
Cea mai mare greşeală:
am iubit din tot sufletul pe cine nu trebuia si i-am oferit prea multa incredere
Rădăcina tuturor relelor:
noi insine
Distracţia cea mai plăcută:
atunci cand rad cu nebuna de marta
Cea mai mare înfrângere:
nu pot sa zic ca am trait cea mai mare infrangere din viata mea
Cei mai buni profesori:
profa de romana si fostul meu dirig
Prima necesitate:
telefonul si banii
Ceva ce te face cea mai fericită:
sa ma simt iubita
Cel mai mare mister:
e mister
Persoana cea mai periculoasă:
raul din oglinda
Cel mai rău sentiment:
indiferenta
Cel mai bun cadou:
un zambet din suflet
Calea cea mai rapidă:
fuga
Sentimentul cel mai plăcut:
iubirea
O protecţie efectivă:
umbrela
Cel mai bun remediu:
uitarea
Forţa cea mai puternică:
vantul
Persoanele cele mai necesare:
mama ,tata,laur,very,prietenele mele…si softkill
Lucrul cel mai plăcut dintre toate:

atunci cand iubesti si esti iubit

leapsa asta am gasit-o pe un blog si merge mai departe la maya

Responses

  1. :”> prezent :”>

  2. e bine ca esti prezent
    ia rezolva si tu leapsa asta intru post…sub al meu:))

  3. Ziua cea mai frumoasă:
    cand toate merg asa cum vreau eu
    Cel mai mare obstacol:
    e doar un mit…
    Cea mai mare greşeală:
    spun mai tarziu cand am sa o comit :))
    Rădăcina tuturor relelor:
    😕 oare.. eu ?!
    Distracţia cea mai plăcută:
    sa vb cu Myky :))=));))
    Cea mai mare înfrângere:

    Cei mai buni profesori:
    dirigu , Adina , Teo …prea multi
    Prima necesitate:
    banii
    Ceva ce te face cea mai fericită:
    dragostea
    Cel mai mare mister:
    Maybe ..you are my angel
    Persoana cea mai periculoasă:
    omu` negru
    Cel mai rău sentiment:
    ura
    Cel mai bun cadou:
    sa te simti bine alaturi de mine
    Calea cea mai rapidă:
    masina
    Sentimentul cel mai plăcut:
    iubirea
    O protecţie efectivă:
    112
    Cel mai bun remediu:
    prietenii mei
    Forţa cea mai puternică:
    focul
    Persoanele cele mai necesare:
    mama ,tata,myky si toti gaborii mei 🙂
    Lucrul cel mai plăcut dintre toate:
    sa fac pe cineva sa se simta iubit/a


Lasă un răspuns

Categorii

