Publicat de: mishellle | Septembrie 21, 2009

de maine

de maine promit ca am sa te uit..ma doare prea tare indiferenta ta..nu stiu ce a fost in capul meu cand m-am indragostit de tine….poate prostie…poate ca m-am lasat cucerita….am vazut in tine barbatul perfect..poate ca esti …..dar esti acolo eu sunt aici…nu vreau sa se termine…dar ce sa se termine?te-ai schimbat….mult foarte mult…poate ca nu ma cunosti indeajuns dar iti spun ca si rabdarea mea are o limita…am avut destula…si sincer mai indepartat prea mult,m-ai facut sa ma indoiesc de propriile mele ganduri,fapte…ai facut din acea mihaela care eram la inceput un om sceptic…nu mai am incredere in mine..defapt nu mai am incredere in nimeni…..cum ai spus si tu timpul le rezolva pe toate..la mine deja a inceput sa le rezolve…urasc indiferenta..asta doare cel mai tare..si tu asta ai facut…..mai tratat cu indiferenta
sa nu iti para rau ca nu ai de ce….poate ca o sa mai intalnesti fete ca mine,,dar eu ca tine nu stiu daca o sa mai gasesc
sti cand eram mica….visam la o iubire ca in povesti…credeam ca voi fi ca zanele din povesti si imi voi astepta printul si vom fi fericiti…dar uite nu sunt zana din povesti si printul meu a ramas undeva ….nu stiu unde…dar stiu un lucru…ca nu il voi intalni…
sti??tu mi-ai redat din nou sperantele,m-ai facut sa cred in mine..m-ai ridicat atunci cand am cazut…dar toate astea acum am costa..oricum le-am pierdut..si sunt pe cale sa te pierd si pe tine
mama imi spunea mereu un lucru”viata merge inainte…chiar daca pierzi sau castigi si daca pierzi pana cand o sa mai pierzi .la un momendat nu o sa mai ai ce pierde”
asa sunt eu acum…..NU MAI AM CE PIERDE

Responses

  1. cred ca ti-ai pierdut mintile :-@


Lasă un răspuns

Categorii

