Publicat de: mishellle | Septembrie 17, 2009

te iubesc

poate ca te iubesc din vina mea…si nu imi pare rau ..dar oqre intro zi daca vei pleca eu ce ma voi face fara tine?acum esti parte din viata mea…e adevarat ca atunci te-am ranit si imi pare rau si acum…dar inimi nu ai pot porunci.
in general sunt o fire puternica ,sigura pe sine si stiu intodeauna ce am de facut….dar ai aparut tu si pur si simplu mi-ai dat viata peste cap…vreau sa cred k te voi avea langa mine candva…ca vom fi amandoi
deja lipsa ta incepe sa doara ,mi-e dor de zambetul tau,de tine cand imi spui k o sa fie bine,mi-e dor de tot..pozele nu pot vorbi,nu imi pot zambi
oare tu?mai esti cel dinainte sa pleci?nu stiu cand iti aud vocea la telefon pari altul, pari diferit
dar poate ca e doar nebunia mea…sau poate ca esti doar tu
oricum asa cum esti….te accept pt ca te iubesc

Responses

  1. din cate am inteles eu tu iubesti un baiat care nu-i langa tine.din propie experienta iti spun ca aceste relatii la distanta nu tin deloc.asta e parerea mea si a multora,acum fiecare facem cum vrea.imi place blog`ul tau.take care


Lasă un răspuns

Categorii

