Publicat de: mishellle | Iulie 7, 2009

o lume din ce in ce mai nebuna

ziua de azi a  fost destul de buna la inceput…

dar cand am facut primii pasi in afara casei au inceput zvonurile,barfele,si toate cele…parca am fi la dan diaconesc ar putea spune cineva

duminica seara a fost o nunta si cand trebuia sa se dea darul ca asa-i obiceiul…SURPRIZA!!!!a disparut geanta la nasa…cu tot cu cele 50 de milioane ,nu stiu cat aur si 2 telefoane…:)):)))
politia noastra imediat actiune…au inceput sa perchezitioneze casele celor care se auzisera ca ar fi furat

au gasit decat 2 milioane la unul dintre ei…

azi de dimineata banii erau bineee ascunsi in lanul de grau:)):))
nu apuc bine sa inaintez spre mihaela[prietena mea] ca o auzi pe vecina de la colt injurandu-l pe barbatesu ca i-a dat bani de paine si el si-a luat bere”ce vrei femeie daca imi era cald”

primaria noastra s-a apucat sa niveleze strazile…dar ce mai nivelare ca e un praf de tot dragu…caldura mare,transpiri si va veni un jet de praf pe tine….esti cel mai fresh….

sincer….un radio sant mai avansta:)):))
barfe…si datu’ cu parerea ca asa-i place romanului

Responses

  1. =)) mda…..as vrea sa te contrazic dar nu prea am cum :)) The world crazy :))

  2. am omis un cuvant :)) „The world going crazy” :))


Lasă un răspuns

Categorii

