Publicat de: mishellle | Iulie 6, 2009

wake up

ora 10:03 suna telefonul…la celalalt fir mama

„mihaela tot dormi?”
„a?acum mam trezit…defapt mai trezit tu”
„bine..hai trezirea ca ai promis ca faci curat in camera”
„da mami da..bineee paa”

inchid telefonul si adorm iar…pe la 11 fratemiu ca disperatu da drumu la muzica…rock…si spike…imi urlau boxele alea in cap….

mi-am baut cafelutza am dat drumu la muzica si mam apucat de curatenie…in sfarsit finish

acum relax putin la pc…ca daca vine ora 2 plec la plimbare…

inca mai imi e somn dar recuperz pe parcurs noatea de sambata

laughing-fem-emoticon

Responses

  1. Lol. De cand asculta fratetu` muzica rock? Sau spike ? Ai gresit ma, poate eu is ala :))

  2. da bai varule sa apucat fratemiu sa asculte spike si rock…imi da desteptarea in fiecare dim

  3. :)) ial de urechi :))

    • poi ce m-am batut ieri cu el…de a iesit cu semne
      si cu cate pe ci un omor de la mama:))


Lasă un răspuns

Categorii

