Publicat de: mishellle | Iulie 1, 2009

ce mai zi:((

de mult nu am mai avut asa o zi…a inceput vijelia pe la 6 ..curentul foarte slab….norii isi aratau furia…din vremea frumoasa care a fost pe zi seara parca tot se schimbase radical…eu una ma tem de furtuni si poate ca deasta reactionez asa.

a si tin sa anunt ca comentariile rautacioase nu le accept…sunt libera sa scriu adevarul asa cum il vad eu…si cum il percep eu…nu oblig pe nimeni sa imi citeasca blogul

nu-s fitzoasa sau rea..sunt pur si simplu normala…cine ma accepta ma acc pentru ca asa sunt…nu ma schimb pentru nimeni

consider ca sunt bine asa cum sunt…

multumesc celor care ma suporta asa cum sunt….

si celor care nu ma suporta nu am ce le face

Lasă un răspuns

Categorii

