Publicat de: mishellle | Iunie 23, 2009

pentru tine

de fiecare data cand viata imi da o sansa eu ai intorc spatele..cred ca saracuta s-a saturat sa imi tot acorde sanse si ma lasat pe mine sa aleg ce vreau pentru mine…eu vreau pentru mine ceva defapt pe cineva dar acel cineva sunt sigura ca nu ma vrea pe mine deci ….cum s-ar spune speranta moare ultima dar la mine a murit de mult
nu am nici curajul necesar sa infrunt adevarul ma tem ca daca imi „voi lua inima in dinti”voi fi respinsa asa ca mai bine..stau la locul meu si atat…
indiferenta lui doare cel mai tare…poate ca e indiferent ca nu stie..poate ca e indiferent ca nu-i pasa…poate ca am dreptate cand imi zic..”mihaela sunt doar vise,vise interzise”.
il iubesc..:x…sau cel putin asa cred.:-??.il iubesc pentru  ca  e tipu care de fapt nici nu e al meu (poate pentru ca il vreau)..il iubesc pentru ca ma face sa plang…desi ma trateaza cu indiferentzea tot il iubesc…poate pentru ca nu realizeaza..sau nu vrea:-??…il iubesc pentru ca e tipu care mi-a pus capac in cel mai perfect mod…il iubesc pentru modu in care zambeste…in care vorbeste…pentru gandirea lui tipica…felul…il iubesc ptr k stiu ca vede in mine doar o prietena..sau poate asta crede?.sau asa vrea.:-??il iubesc pentru ca e tipul cu care as sta o viata intreaga…pentru ca e sincer si ii place sa vorbim deschis..il iubesc pentru ca nu se crede perfect..ptr ca ma lasa sa sper la el fiind constient ca inteleg ca nu ma vrea si nu se va putea….ptr ca ar fi putut sa profite..dar nu a facut-o..il iubesc ptr ca e de incredere…ptr ca stie multe dar spune putine…il iubesc pentr ca exista si imi face viata speciala..ptr ca e alaturi de mine la bine si la greu…ptr ca imi da sfaturi si ma intelege..ptr ca nu ma lasa sa fac toate prostiile din lumea asta…..ptr ca ii pasa de mine..il iubesc ptr ca e diferit si unic sau cel putin asa il vad eu:-??..il iubesc ptr k ma trateaza k pe un copil rasfatzat..pentru ca ma suporta asa cum sunt ptr ca nu suporta sa zic „nu stiu”..”nu vreau”..”nu mai conteaza..il iubesc ptr ca stie cu putina indiferenta sa ma atraga intr-un mod special….il iubesc chiar si in momentele in care il urasc…il iubesc ptr ca nu ma judeca dupa aparentze si ptr ca a stiut sa vada dincolo de chip………TE IUBESC chiar daca sunt constienta ca nu te voi avea niciodata.
si acum cineva mi-ar spune You only live once, but if you do it right, once is enough!!!!!wm.php

Lasă un răspuns

Categorii

