Publicat de: mishellle | Iunie 14, 2009

mi-e greu fara tine

Intr-o zi ai venit ca o ploaie calda de vara
Mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pt prima oara
Parca pluteam te sarutam si simteam dor din tine
Acum zilele trec,secundele dor nu traiesc fara tine

fdfsdIntr-o clipa ai plecat de ce nu m-ai luat si pe mine
Nu stiu drum pe care sa pot pasi fara tine
Singur si gol eu joc un rol ma prefac ca mi-e bine
Ochii ii inchid doar ca sa-i deschid,nu traiesc fara tine

miki

PUN PIESA NOASTRA PE REPET SI O ASCULT LA NESFARSIT

Responses

  1. faaaaa miki kt ai stat u sa scrii toate nebuniile astea mi-e dor de uh nebunoo…si nu ti-am lasat commuri k nu imi mai mere netu:X:X:X:X:X:X

  2. e o melodie nebuna mea

  3. nu te lasa infranta de o situatie ca asta. rana se va inchide si semnul ramas este doar o amintire. sunt destiu ce te vor iubi in viata asta. nu exista sfarsit, ci doar un alt inceput. sunt in aceeasi oala cu tine, dar tre sa treci peste asta.


Lasă un răspuns

Categorii

