Publicat de: mishellle | Mai 4, 2009

o zi infernala

dsc09881jkodupa o portie copioasa de ras:)) au urmat niste clipe groaznice:(( primesc un mesaj care suna in felul urmator „fa stefan e la spital” cand am auzit nu am reactionat ..pur si simplu am intrebat ce are si daca e sigura ca e adevarat..prima data am crezut ca e o gluma…dar nu era..stefan era chiar la spital…:((am ajuns acasa am vorbit cu unul dintre prietenii lui si mi-a zis ca daca afla ceva ma anunta el:(( sincer in momentele acelea nu stiam ce sa fac…stateam si ma gandeam la unele lucruri si incepusem sa plang rau de tot…prietenii incercau sa ma linisteasca nimic…am zis ca nu ma linistesc pana nu vorbesc cu el:((imi puneam mii si mii de intrebari despre mine la care nu gaseam un raspuns…. in sfarsit pe la ora 8:40 suna telefonul aud „stefan e bine” cand am auzit am inceput sa plang si sa rad in acelasi timp….tot nu ma linistisem de ajuns dar totusi stiam ceva satula sa astept …m-am bagat in pat :-< abia am inchis ochii cand aud telefonul…pun mana pe el ,nici nu m-am uitat cine e doar am raspuns…si cand la capatul celalalt stefan…mi-a trecut si somn si tot doar era fericita….mi-a explicat el ce a facut…dar totul a fost bine..dupa aceea faceam haz de necaz :)) a fost o zi oribila…ziua de ieri

Responses

  1. Hi, cool post. I have been pondering this issue,so thanks for posting. I’ll definitely be coming back to your blog. Keep up the good work


Lasă un răspuns

Categorii

