Publicat de: mishellle | Aprilie 30, 2009

prietenii adevarati

prietenii ???toti se intreaba ce sunt prietenii?poi eu nu dau o definitie..nu in niciun caz..eu am invatat urmatoarele:prieten nu iti e ala care il vezi in fiecare zi si iti da „buna” si te intreaba „ce faci?”,prieten e acela care te intreaba ce ai cand zambesti putin mai trist,care e langa tine si cand razi si cand plangi…prieten e acela care are incredere in tine si nu te minte….prieten nu e neaparat ala care locuieste la 2 pasi de tine si te suna si iti zice sa vi pana la el…o prietenie se merita…multumesc lui dumnezeu ca am avut parte de prieteni buni …nu sunt multi dar cand am nevoie sunt langa mine si ma ajuta cineva candva imi zicea”o prietenie nu se poate tine la distanta …ce poti vorbi tu cu o persoana care e la zeci de km de tine…ce stie pers respectiva ce faci?” e uite ca eu am prietenii la distanta si sunt mai aproape de mine fata de cum sunt „altii” un sprijin poate venii si de la polul nord..”bineinteles daca intelegi limba:))”..un sfat bun poate venii si scris… am avut parte de mii si mii de persoane si unele se declarau prietenii buni dar cand am avut nevoie au stiut sa plece…am fost buna numai cand au avut ei nevoie de mine…dar stiti ce?mie nu imi pasa…defapt nu imi pasa acum…ca atunci ma durut … si sa va spun si voua ca tot am de facut o prezentare in power point despre prietenii….eee ….una din colegele de proiect e danussyyy[dana pt tot poporu] ea a fost langa mine la rau si la bine cand imi zice doua cunvinte si imi spune unde gresesc poi ma intoarce la 90 de grade….nu ma dezamagit niciodata…eu sunt mai furtunoasa de obicei si trebuie sa zic eu ceva care sa o fac sa rada…ai spun in fiecare zi ca o iubesc:)):))nu stiu ce m-as face fara ea in concluzie PRIETEN ITI E ACELA CARE E PE ACEASI LUNGIME DE UNDA CU TINE…CARE E LANGA TINE MEREU…SI ATUNCI CAND TU AI ZICI SA PLECE DAR EL RAMANE..CAND TU ESTI TRIST SI SPUI CA NU AI NIMIC DAR EL INSISTA SI STIE CE AI………PRIETEN CU MINE E CINE MERITA….DRAGOSTEA SE CASTIGA RESPECTUL SE MERITA..… va urez o noapte cat mai linistita si sper ca nu va deranjat cu articolul meucatsko

Lasă un răspuns

Categorii

